AyEr benmde oyle canim ilk bebegimi bende kaybettim ama boyle korkuyla yasarsan simdiki bebegin etkilenir, hamileliginin tadini cikar. Doktorun teki bana kanama ve acilmaniz yoksa hamileligi hastalik bilmeyin demisti dogru söylüyor gercekten. Rahim agzi kisaliginda cok kisa degilmis zaten yinede