anapanda12 38 haftayı görmek isteyenler için çok dua et. Henüz 23+5 olduk. Erken doğum riski olduğu için hastanedeyim ciğer iğnesi vuruldu bekliyoruz. Rabbim hayırla kucağımıza almak nasip etsin inşaAllah bebeklerimizi 🤲
araskubra daha benim 37+4 gun versin diye heyecandan uykum kaciyo bebegimin sanki basi sol kasıgımda ayaklari sag tarafimda iki tarafli itiyo beni bugun surekli lavaboye gitmr ihtiyaci duyuyirum