Busrapolat BaharSefvan benim kanamam olmadı canım ama böyle akışkan değil böyle pütürlü kahverengi moralim cok bozul birşey olcak diye korkuyorum bide damla damla degil fazla
BaharSefvan Busrapolat moralini bozma allahn izniyle geçer canım. Yat dinlen yemek bile yapmazdm ben düşün yani
Nur91 Merhabalar benim de gebeliğimin 10+4 teyim neredeyse öğrendiğimden ber kahverengi akıntı leke şeklinde olan belirtiler ilk 7 haftada kırmızı oldu hemen acile gittik acil de bebeğe baktı kalp atışı var yapacak birşey yok dedi ben zaten progestan vajinal sabah akşam alıyordum. ertesi gün dok gittim ve hemen iğnesini başladık iki hafta iyiyimdim 10 haftanın başında tekrar oldu ve acil yine gitmek zorunda kaldım bebeğim hala iyi ama arada yine oluyor ve herseferinde rapor alıp yatıyorum kanama alanım kese dışındaydı hala orada ama insan ister istemez korkuyor herkese allah acil şifalar versin inş sağlıkla kucağımıza alalım.