Derin22 Aşı yaptırıcam yaptırmamaya karşıyım. Ağır virüsleri vücudun tanıyıp savunma mekanizması oluşturmasını sağlar. Aşılı çocuk kızamığı ufacık üşütmüş gibi atlatırken yaptırmayan havaleye kadar ya da sonuçları daha ağır bitiyor. Yurt dışının işi gücü yok aşıyla ben yıkayacak. Arkadaş aşıya bu kadar karşıysan ağrı kesici de içme, ameliyatta narkozda alma, hiç bir yerin ağrıdığında doktora gitme, vitamin ilaçları kullanma. Ne belli o zaman vücuduna ne girdiği? Şu zihniyetten kurtulun. Aşı hayat kurtarır eskiden aşısız çocuk neredeyse yokken aşı karşıtı saçma sapan insanlar türedi. Söylediklerinin de bir net kaynsğı yok. Hangi doktor aşı yaptırmayınder? Ameliyatlarda içindi sürü şey unutulan hala insan varken ameliyat ortamında ne kadar steilize edilmiş olabilir? Sen önlemi alacksın sonra için rahat edecek. Senin yaptmadığın aşı yıllar snra bir hastalık geçirdiğinde bile belli. Aşı yaptırdığı için hayatı kurtulanlar da öyle. Hepatit B aşısı olmayacaklarrmış. Herkese. HepatitB vurulmyr o virüseten şühlenenince oluyo. Ne kadar tehlikeli hastalklar var. Ülkemizde yabancı milyon tane insn o insanlarla br sürü virüs türedi yaptrın aşılarınız