meltemmmmm gözünde eğer sarı yada yeşil akıntı varsa şişmişse beyaz renkli olan yeri kızarmışsa kirpikleri uyuduğunda birbirine yapışıyorsa bide ateşi varsa muhakkak doktora götürmen gerekli canım anne sütü ile silinebilir ama doktora sormak daha mantıklı Allah şifa versin bebişine 🙏