Ozlemyy neye gore cahil oldugumu soyluyorsun anlayamadim.cok terbiyesiz yorumlar yapiyorsunuz.ben erkek meraklisi yada kiz cocuk meraklisi degilim.tabikide herseyden once saglikli olsun sadece merak benimki 2 cocugum var zaten...2sindede kese konumu sekli farkli benim gibi olup cinsiyeti tutanlar var mi merak ediyorum.ama bu platformun sohbet mekani olmadigi belli.ne cahilligim kaldi ne yuhlar...