Rknvlkn Bi arkadaşımın adeti 17 gün geçti ve beta değeri 0.100 çıkmış kızlar gebelik var mı yada böyle çıkıp artan var mı aranızda ❓
BirVeraAnnesi35 Rknvlkn bildiğim kadarıyla 0 ile 10 arası çıkan sonuçlar negatif oluyor yani hamilelik yok demek olması lazım