kbrMEVA hamiş anneler 38+2 deyim akıntım cogaldı sızdede oluyor mu sizce bu ufaktan dogum belirtileri olabılır mı
Busrademiir kbrMEVA Vallahi aynısı bende de var ıslanıyor ve çoğaldı ama çatı muayanesi olmuştum geçen çarşamba bir şey demedi galiba normal bir durum bu ama bu son 38 oldum bende ama bilemedim🤗
Nryseda kbrMEVA canım benim akıntıya dikkat et. Ben önemsemedim. Bügün doğum yaptım. İltihap yüzünden bebeğimi küveze aldılar. Ciğerleri su toplamış
kbrMEVA Bisofiya aynen 36 haftalıkken başladı doktoru aradım grl bakım dedi alttan baktı bısey yok dedi bır ara durdu bu hafta trkrar başladı
kbrMEVA Busrademiir aynrn oyle randevu aldım persembeye verdıler ama yınede pazartesı gşdecem cok sıra olmazsa muane alurum