Ezgi0716 canim ben gidiyordum ona dort ay gitdim oldukca memnundum guleryuzlu samimi bi karakter malesef sonuna kadar gedemedim fiyatlar yuzundwn devlete gexis yapdim.Ama koray bey cok iyi emin ol.isdersen facebook sayfasindan dogum yapdirdigi bayanlarla resimlerine bebeklerlefalan bak orda yorum yaziyorlarcanim memnunlarmi diye