Masalfatma ciddi misin normalde hakkımız nöbete kalmamak aslında bende birşey diyemiyorum bu Pazar nöbet var 7 de çıkarsın diyo sabrediyorum ama emin olsam birşeyden söylicem ama bilmiyorum bir arkadaşım muhasebeci oda hamile 5 de çıkıyo işten diye söylüyorum patrona işi rahattır diyo bana inanabiliyo müsün