Assda canım bu duruma pika sendromu deniliyor ve vücuttaki demir bakır ya da çinko eksikliğinden kaynaklanıyor bence bi kan değerlerine baktır eksik olan değerini vitamin ilaçlarıyla falan tamamlarsın zor durumdada kalmazsın yaşadığın zor bişi çünkü ve bebeğe zararlıdır muhakkak