Nurdilek Bet0142 ücreti konuşmadık ama vezneye aşağıda sorduk mu bilgi veriyorlarmis doğum konusunda da doktorum bı aksilik olmazsa normal doğum şeklini almaya başladı yavaş yavaş normal oluıcak dedi
Aysingeldiislerdegisti HocaAnne 4ay önce başkent eaer beyde zorunlu sezeryan oldum çok memnundum hem doktprumdan hem hastaneden özellikle kabusum olan anestezi uzmanındam ayrıca memnun kaldım
Bet0142 Nurdilek bizde hiç konuşmadık ücret olarak 😊 başından bu yana bana da sezeryan dio ikiz hamılelık oldugundan 😊
Bet0142 Nurdilek amin inşallah canım cümlemizin evladına 😊 30+6 haftalık ikizler 26 sına kontrol verdi dogum yaklasıyor benım ıcın doğum için tarih soleyecek tabı o zamana kadar varabılırsek