Mutlu_E ben o tür ağrıları çok sık yaşadım. Hatta ‘aciba kötü bir şey mi oluyor’ düşüncesiyle de doktorumun kapısını çok arşınladım☺️ Çok şükür normal ağrılar hatta şu an 21. Haftamdayım halen oluyor. Bana doktorum ‘kanama olmadığı müddetçe sakın hiçbirşeyden korkma’ dedi. Sonunda bu fikre alıştım.