Merve2332 34 haftalık oldum ilk haftalarımdam beri mantar var canım bende fitil kullandım krem kullandım günde en az 2 lt su içiyorum ama fayda göremedim hijyene de dikkat ediyorum ama bana mısın demiyo fitille en fazla 3 4 geçiyo yeniden başlıyor doktor bebeğe bi zararı olmaz dedi ama tedirgin oluyor insan.. İnşallah senin uzun sürmez geçer