Minnosizmmm fasulyemiz34 canım her ay illa yumurta olacak diye bir şey yok bende de öyle olmuştu ben ovulasyonla takip ederken 2. Ayimda hiç görmedim o ay yumurta olmamış zaten boş geçmiş
Esrayusuf NeverTooLate canım erken gebelik testi yaptım hiç birşey Yok ama ovulasyon testi yaptım t çizgisi c den koyu heralde bende polikistik over olduğundan o yüzden böyle koyu çıkıyor
smls19 annesadman Ovulasyon sürekli çift çizgi çıkar canım önemli olan T çizgisinin C den daha koyu olması o gün yumurtlama olduğunu gösterir
NeverTooLate Esrayusuf olsun sen yine de olumsuz düşünme canım adet zamanını bekle bir hafta sonra yeniden test yaparsın
Rbs111 annesadman canım benim direk t koyu olmadı adete doğru koyulaşmaya başladı test yaptım bi baktım hamişimm
Cansuturk annesadman yumurtlama oldumu o gın ypgunsa ogünü ve devamında 3 gübü degerlendirmek gerekiyor
annesadman Cansuturk maalesef yurtdışındayim ve burda kandan beta hcg bakmiyorlar 🤨 direk vajinal ultrasonla muayene oluyor