Ecenazz canım bana doktor 1 ay korun dedi, bence farklı doktora daha görün kimisi o süreyi uzun tutuyor benim doktorum gerek yok o kadar beklemeye rahim 1 regly döneminde toparlanıyor demişti. Bende 1 ay korundum ve korunmayı bıraktım hemen hamile kaldım ve şuan 38 haftalık hamileyim çok şükürde bir sıkıntı yaşamadım. Folik asiti asla bırakma bebeğin gelişmesinde ve tutunmasında çok işe yarıyor hatta ben eşime de 1 ay içirdim