Rumeysa52 canım ben de 19 olacağım bu tür postlar gördükçe girip yazıyorum. Ben 1 ay içinde 2 kutu augementin bir kutu aksef bitirdim. Şimdi idrar yolu enfeksiyonu içinde monurol diye toz halinde birşey yazdı doktorum. Sadece vitamin ara verdik hiç bir vitamin ilacı kullanmıyorum bünyeme yüklendik diye. Ama ben iyi olduğum zaman bebeğimde iyi oluyor emin ol. Doktoruna güveniyorsan ve internette b kategorisine giriyorsa verdiği ilaç iç derim.