Anneolmak38 Ben yaptığım gibi hamile kaldım ilk idrarınla yapmayacaksın saat 12 ve 4 arası en iyi sonucu veriyormuş ben öyle yaptım hergün istikrarlı bir şekilde 1 kere bile atlama yapmadan 1 saat öncesinde sıvı alımını durdur yoksa silik çıkartıyo ve yaptıgın testleri hep yaz örn. 1 nisan saat 13.00 adetimin 9. Günü gibi yaz. yaz ki Yumurtlama tarihini bil ve yumurtalamayı görünce birlikte ol eşinle ve ertesi gün bir daha yap çizgi bu sefer silinene kadar. Onuda bir yere yaz kaydet yumurtlama kaç gün sürüyor yada kaç saat bil bunları. ve mesela benim gündüz yaptım 2 çizgide yandı ama tam emin olamadım t c den tam koyu değildi akşam yenilemek istedim ve 9 yaptım tam cayır cayır kırmızı yandı öylede olabiliyor ve ertesi gün yaptım 1 de hemen silinmişti demek istediğim mesela benim yumurtlama 12 saat sürmüş ondan hep kaydet ve biliyosundur belki ama yazayım t çizgidi c çizgisinden ya daha koyu yada aynı renk olacak t çizgisi silik se eğer yumurtlama olmuyor ya c den daha koyu yada ayni renk olacak birde ilişkiden aonra 15 dkka uzan ve 4 saat sonra falan duşa gir özellikle sıcak suda duş alma spermlerin gidişini yavaşlatıyormuşuz bildiklerim bunlar aklnına takılanı sorabilrsin. Unutmadan adet bitiminden itibaren 3. Başladım yapmaya ben testleri