Derin22 Selam kızlar, gebelikte 16. haftadayım bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum henüz. Normal mi ya da siz kaçıncı haftada hissetmeye başladınız?
Gulcan80 Derin22 ben 20 haftadan sonra tam hisettim erken olabilir belki ediyordurda o kadar guclu degil hissetmiyorsun
Htc70 ruhi Ne güzel bence ben endişe ediyorum hemen kıpırdamıyor diye. Bebeğin pozisyonuyla alakalı olabilir mi ki ? Bizimki yüzüstü sürekli
Melek2102 Derin22 17.haftama yakin basladim hissetmeye Ama bence karin genisligi ile alakali simdi sagolsun hep hatirlatiyo kendini 🥰 en kisa zamanda sizede nasip olur Insallah cok güzel bir duygu ❤️
blackeagle Derin22 normal canım 22 haftadan sonra hissetmeye basladim bende simdi 32 haftalik olduk karnımdan cikicak beni sallıyo yatakta nerdeyse😁