Zehzeh Sabah akşam aç karnına yada yemeklerden bir saat sonra içilcekmiş ben iki aydır kullanıyorum. Ama kahvaltıdan bir saat sonra içiyorum ben. Çünkü aç karnına benim bünyem hiçbir ilacı kaldırmıyo hemen kusuyorum. Doktoruna danış bünye meselesi ilacını kendine göre zamanla. Allah tez zamanda evlatlarımıza kavuştursun bizi🙏