Cyneppp ya morallini bozmak istemem benim oğlumda biraz koca kafalıydı çok çok direndim normal doğum için ama kanala ğirmedi bebek doktorum ısrarla sezeryan dedi kaç saat normal doğum sancısı çektim suyumda gelmişti ama bebek gelmedi en son suyum bitmek üzerydi mecburen sezeryan oldum çektiğim acıyla kaldım sırf normal doğumu denemedim diye kendimi yıpratmamak için savaştım daha sağlıklı ama olmayınca olmuyormuş bana ders oldu ama her doğum aynı olmaz buda bir gerçek