Tombikis96 Beyzakyhn benim de 1 hafta geriden geliyor canım ama gelişimi gayet iyiymis doktor öyle söyledi..Kilosunda biraz sıkıntı etmiştim az mı filan diye ama sağlıklı olsun da hiç bişey umrumda değil diyorum 😊sende sıkıntı etme
Serays Beyzakyhn bana da öyle dedi ama her şey yolunda mesela 3.500 doğmaz da 3.100 veya 3.200 doğar dedi.ilk kızım 3.500 doğmuştu 39. Haftada
Beyzakyhn Tombikis96 ben doktora biseyde soramdim tersledi acikcasi cekindim bu hafta tekrar baska hastaneye gidicem
Tombikis96 Salihaaa benim ilk baştan beri böyle 1 hafta geriden geliyor canım hiç bi değişim yok..Ama kişiden kişiye değişiyor galiba
Beyzakyhn Salihaaa doktor dondurma ve cekirdek yememi soyledi sadece bebegin gelisiminj sagliyirmus anneye kilo yapmiyomus
Tombikis96 Beyzakyhn tersleyecek ne varmış ki sende haklısın ben son haftalardayim hala doktora doğru düzgün soru soramam tersleyecek diye