mavi_8 3 gündür nidicard kullanıyorum. Ara ara şiddetli baş ağrısı yapıyor. Bu durumu yaşayan var mı?
Handeli mavi_8 benim erken Doğum riskim vardı Perşembe’den beri kullanıyorum bazı hamilelerde baş ağrısı yapıyor doktorum parol kullanabilirsin demişti yoksa o ağrı çekilecek gibi değil 😕
mavi_8 Handeli aynı durumdan dolayı kullanıyorum. İğrenç bi ağrı. Her gün minoset içmek zorunda kalıyorum bu defa da bu kadar ağrı kesici zarar verir mi diye de düşünüyorum. Fakat dediğiniz gibi çekilecek gibi değil🙄