Minikaydoganlar Kaç oluyor hanımlar 35 dedi hemşire not düşerken 23 haftalıgım normal mi 35 rahim boyu demedi
Minikaydoganlar Kbramina esractn. Teşekkür ederim hep korkuyorum ikiz gebelik riskli rahim boyu diye Bi sorun oldugunu burada öğrenmiştim dün herşey normal demişti rahim kapalı 35 dedi hemşireye çok anlamadığım için kafama takılmıştı
esractn Minikaydoganlar korkma canm bende ikizlerime hamileyim. Sıkıntılarım olduğu halde negatif dusunmemeye calisiyorum her zamn
esractn Minikaydoganlar 26 haftalık olduk canm iyiyiz cok şükür 2cm acilmam var 3gun once ckktm hastaneden