Belinya AysegulAlper rüzgar Aren daha guzel. Sadece Aren eksik kalıyor gibi. Yada isim Aren olur ikinci isim farklı bulun, hem daha farklı olur.
Lidyasmom AysegulAlper güzel canım net bir isim, bizim kızımız olacak fakat erkek olsaydı bebiş çağın düşünmüştük çağın aren belki düşünürsün. Ki ben tek isim seven biri olarak çağın aren uyumunu beğendim. Belki fikir olur👼🏻
AysegulAlper Çokk Teşekkür ederim yorumlsrnz için bnde merak rdiyordum başkalarının tepkisi nasıl olacak diye bni mutlu ettiniz🙂🙏🏼☺️