ftmnrt
günümüz aynı 36+2. doktorum erken doğum riskinden hic bahsetmedi ama iki gündür aynı ağrılar bende de başladı, belimden batma gibi bi ağrı başlayıp kasığıma doğru vuruyor. sürekli mesanede aşırı baskı var ama bebişler büyüdü artık bizimki doğum pozisyonu almış normaldir gibi geliyo bana