burhanaltintop 4lü şifonyer aldım altlar bi çekmece üstler bi çekmece seklinde mi yoksa takım kıyafetler aynı çekmecede olcak sekilde mi daha kullanıslı olur??
Nebahathumeyra Ben en üstte battaniyeleri havluları falan koymuştum bir altına çıtçıtlılar çoraplar alttan giyeceği zıbınlar falan bir alt çekmeceye takımlarını koymuştum en alt çekmeceye 3-6 aylıkları koymuştum biraz sonra giyeceği için. Ama çok beklemiyorsun 3-6 aylıklar içinde çok çabuk büyüyorlar gerçekten 😊😊
Ceren2019 İç içe takım seklinde katlayarak koyarsanız kıyafetleri cıkarma anında ugrastırmaz ayrıca duzenleyıcı alıp o sekilde ust uste de katlarsanız yerdn tasarruf etmıs olursunuz