Dilber63 Selam kızlar Ben bısey danısmak ıstıyorum bılgısı olan yardımcı olabılırmı ..? Ben 1marta yumurta catlatma ıgnesı oldum ama regl oldum tutmadı doktorum eger. Adet olursan 2ncı gunu gel tekrar baslıyalım dedı ama bn gıtmek ıstemedım bu ay ovulasyonla takıbımı yaptım degerlendırdım sımdı sorum adetıme 8 gun var kadıklarımda ahrı var ama asırı mıde bulantım da var afedersınız yedıklerım sankı cıktı cıkıcak 🥺 bugun testde yaptım ama negatıf cıktı 😞
Esrayusuf Dilber63 kuzum istersen üç gün sonra predictor erken gebelik testi al yap o çok hassas erken sonuç veriyor n11.comdan al eczaneden 40₺ ama n11.comdan 20₺ ye alırsın şimdiden spermi ver salı elinde olur denersin kesin sonuç için Çarşamba sabah inş varsa çıkar
mf_ozturk Dilber63 canım bende adetten önce yapmıştım negatif çıkmıştı ama adet geciktikten 5 gun sonra yaptım o zmn pozitif çıkmıştı elhamdülillah bence sende adetin gecmesini bekle Çünkü daha küçük olduğundan varsa bile cikmayabiliyo
Dilber63 Esrayusuf cok saol canım bn ovulasyon testı aldım yanjnda geldı erken gebelık testı normalını denedım cıkmadı. Bı kac gun dha beklım o zaman onu denım cok saol canm ♥️
Esrayusuf Dilber63 aynen onu dene mutlaka bendede adet düzensizliği var mesela ne zaman adet olucam bilmiyorum bir haftadır kasıklarım ağrıyor yA kistten yA gebelikten gebelik belirtim Yok sadece uykum var çok oda ağrı bitkinlik veriyor o yüzden bende o testi deneyeceğim normal testte çıkmadı
Dilber63 Esrayusuf insallah canm ayın 14unde regl tarıhım normalde erkn yapmım 2 3 gun kala yapım ınsallah rabbım yuzumuzu guldurur🤲🏻🤲🏻
Dilber63 mf_ozturk insallah canm bugun asırı mıde bulantım vardı yapıncada cıkmadı bu kadar erken bulantı olmaz baska bısıyden mı acaba bnde ole dusundum adetıme yakın zman yaparım ınsallah vardır
mf_ozturk Dilber63 üşütünce de mide bulantısı yapiyo tabi bazen psikolojik de olabiliyo Rabbim en kısa zamanda gönlünden geçeni nasip etsin insallah💙