Merhaba hanımlar ben almanyada yaşıyorum haziranda dogum yapacam alışverişi nasıl yapmalıyım uzun kollu zıbınlar falanmı almalıyım kısa kollumu ilk gebeligim oldugu için bilmiyorum tecrübeliler yazabilirmi 💕😍
Bide alışverişi nerden yapıyosunuz bildiğiniz indirimli eşyalar varmı ?