Asdjasdj34 hayır yaptırmadım. Iki gebeliğimi de kurtajsiz düşürdüm.. ilk dis gebelikti iğne tedavisi oldum. Ikıncı boş gebelikti evde düşürdüm onu da.. şuan bulunduğum ilde değildim iki düşükte de. 3 ay sonra hamile kaldım şuan bulunduğum ilde test yapmadan kullanıyorum direkt. Gebelik testi harici bi test yapılmadı yani