kutolg kızlar nişanım geldı sanırım kanlı pembemsi hafıf sulu bır akıntı peçeteyı ıslatacak kadar napmalıyım 40 haftalık gebeyım sancıyımı bekleyeyım ılk gebelıgım
Necla06 kutolg 40 haftalık gebe olmasanız bekleyin derdim ama artık haftanız dolmuş bi doktora gitmenizde fayda var alttan muayene edip Doğumu tamamen başlatabilirler. Kolay Doğumun olsun insallah☺️
Cemrenin-yavrulari kutolg canım benim nişanım geldiğinde hastahaneye gittim sancım falanda hiç yoktu ama 4 cm açılmam varmış bence doktorunla görüş
Nebahathumeyra Nişan geldiğinde çok yapışılacak bişey Yok aslında. Nişan geldiği gümde doğurabilirsin 1 hafta sonra da ben nişan geldikten 3 gün sonra doğurmultum mesela. Ama suyun gelirse sancıların başlarsa o zaman git doktora
Sirrlfehva Nebahathumeyra Benimde geleli 4 gün oldu ama belirti yok en fazla ne kadar sürer nişandan sonra doğum bilginiz var mı
Nebahathumeyra Sirrlfehva 1 hafta da sürer 10 günde ama daha fazla süreceğini zannetmiyorum nişan bebek hazırlıklara başladım yoka çıkıyorum demek aslında 😊😊 yani gün yakın artık Rabbim sağ sağlam kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Nebahathumeyra Sirrlfehva benim ki kırmızıya yakın bir akıntı gibiydi sümüksü oluyor genelde diyorlar ama benim ki öyle değil normal akıntıydı sadece rengi kırmızı gibiydi
Sirrlfehva Nebahathumeyra benimde bir hafta öncesinde kahve ve pembe leke olup bir hafta sonra şeffaf mukus kıvamlı gelmişti de burada postta sormustum seffaf olanlarda oluyormus ama 4 gündür tık yok 5-10 güne gelir diyorsanız bakalım :)
MerveNuur Benim de öğlen suyum geldi 🙈 Evde yatıyorum, beklemedeyim ama tık yok 🤷🏼♀️ Arada hafif sancı vuruyor ama şiddetli değil.
MerveNuur kutolg Su gelince hemen Doğum başlamaz ki, kişiden kişiye değişir tabi ama su geldikten 12-24 saat içinde veya 48 saat içinde Doğum gerçekleşmesi normaldir 🤗 Biz de bekliyoruz sancıları, mis gibi evimizde 😇
Sirrlfehva Nebahathumeyra o kadar ciddi mi diyorsunuz :) daha 36+3 günlügüz ama erkenci olacak galiba :)