Sengulkrgz Ben gidiyorum.😁 fakat suan is dolayisiyla Agridayim...subat mart huseyin mihciya gittim...Insallah Haziran ayinda gelip kontrollerimi kendisine yaptiracagim
Flzz Sengulkrgz benimde doktorum o 😇 sezaryen doğumla ilgili bilgin varmıydı acaba bide kaç haftalık 🤗