Merve123a Tüp bebekle hamile. Olan lar kaçinci haftada sezeryana virdiniz yada gireceksiniz. 39 40 haftalara kadar bekleniyormu
Esraesra06 Merve123a merhaba canım ben tüp bebekle hamile kaldım 39+0 da alacak doktorum ama benim 35.haftada erken doğum riskim çıktı o yüzden daha erken gelme ihtimali de var daha erken gelirse artık kendi gelmek istediği tarihte olacak hayırlısı neyse o olsun 🙏🏻
Meral38 Merve123a canım tüp bebekle hamile kalanlar illaki sezeryan olmuyor ki etrafımda bi kaç kişi normal doğum yaptı
Ebrumom Ben de burda durayım çok merak ediyorum. Tüp bebek ile hamile kalanlar sezaryen olmak zorunda mı?
Cnsmrc Ebrumom aslında benim de en çok merak ettiğim konulardan biri bu. Çünkü normal Doğum yapabilmeyi çok istiyorum
Merve123a Cnsmrc tüp bebekde. Genelde sezeryan oluyo dr görede deişiyor tabi yapfıranda var ama özrl bebek olduvu için çoğunluk sezeryan oluyo
Cnsmrc Merve123a henüz daha 19 haftalık olduğumuz için bide sanırım alacağım cevap hoşuma gitmeyeceği için soramadım Doğum şeklimizi doktorumuza. Ama inşallah nasip olur ne diyelim hayırlısı önce sağlıklı olsunlar inşallahta gerisi kolay
Duyguvv Cnsmrc 31 tüp bebek tedavisiyle 31 haftalık hamileyim ve doktorumla konuştum eğer Doğum esnasında beni ve bebeği etkilicek bi problem olmadığı sürece normal yapıcam ilk çocuğumuda normal doğurdum ama o tüp bebek değildi 🤗🤗
Cnsmrc Merve123a hani bazı doktorlar tüp bebek özel bebek o yüzden riske atmadan sezeryan diyorlar ya onu kastettim. İnşallah sağlıkla kucaklarımızda görürüz