Cansuuk neden bu kadar takıldınız ki ikili test sadece bi olasılık hesabı yapan test yani çocuğunuzda birşey var mı yok mu onu çıkarmayacak orataya ben hiç yaptırmadım mesela ikili de üçlü de çocuk gelişimi uzmanıyım ilk gebeliğimde donen sendromu riskin var çıkmıştı bebeğim gayet sağlıklı doğdu yaşı otuzun üstündekilerde olasılık yüksek çıkıyor genelde testte ama donen sendromlu çocukların anneleri istatistiklere göre yirmili yaşlarda daha çok yani takılma bu işlere Allah’a sığın bebeğinde risk yüksek çıkarsa amniyosentez önerilir sıvı alınır karnından bu da sadece kromozomlarına bakar yani o testte de spastik ise otistik ise bebek kimse anlayamaz sonuç olarak bebek için dua edip beklemek gerek