Fasulye1 6+3’te yaşadım. Tabi ki hemen acile gittim. Bebek iyiydi. Proluton iğne yaptılar serum verdiler. Progestan zaten günde 3 kez vajinal kullanıyodum tüp bebek olduğu için. Devamlı yattım. O gün kırmızı, ertesi 2 gün kahverengi şekilde geldi. Çok şükür bi daha olmadı