Zeynocan23 Arkadaşlar şu an 27 hafta olduk okuduğum kadarıyla riskler olabiliyormuş erken Doğum gibi benim doktorum bir ay sonra gel demişti sizler kaçıncı haftalarda kontrole gidiyorsunuz özel mi devlete mi gidiyorsunuz
Gebelikseruvenim35 2 ayda bir gidiyorum plesenta previa olmasina ragmen cunku ustune dusersen sorunlar artar
Lavinia1924 Hiç bir sıkıntım yok çok sukur hamilelik başından beride olmadı devlete gidiyorum doktorum 20. Haftaya kadar hep 2 hafta da gel dedi sonra 2 kere ayda 1 e çıkardı o ara 3 hafta kadar gidemedim eşim askere gitti memlekete gittik döndüğmde 26 haftalık felsndik doktor tekrar 2 haftada gel dedi şuan 31 olcaz 2 haftada bir gidiyorum
anapanda12 Erken doğum riski 8. Hafatamdan beri söz konusu. En az iki haftada bir kontrole gidiyorum. Devlet hastanesi. Doktorumdan da çok memnunum. Annem gibi ilgileniyor Allah razı olsun. Rabbim hayırla kucağımıza almak nasip etsin inşaAllah bebeklerimizi. 🤲