Rukiyeyldrm06 bende eklendıgını bılıyorum çevremdekı dogum yapan arkadaslarımdan sezeryan oldular erken oldular ve ızınler yansıyır dogumdan sonraya toplam 4 ay ızınlı oluyorsun 32. Haftadan sonra ben hıc ole bısı duymadım eger ole olsaydı sezeryanlılar kesın bılırdı erken alınıyorya ıkı hafta kadar