Ben bu durumu sordum hocama aşırı idrara çıkıyordum . İkizler bide ztn her daim bir korku oluyor malum erken Doğum olabilir diye. Hatta tam kasıklarda hareketlerini hissediyorum sanki . Ama Hocam ıdrar yaparken kanama yada yanma olmadığı sürece korkma baskı yapıyor bebişlerin dedi. Git gide büyüyorlar çnkü. 31 olduk şuan çol şükür erken doğumda gözükmüyor. Devam ediyor yine idrara çıkma baskılar sıkıştırmalar 🤗