Zeynepbeyza Kizlar bendede ciddi kasintilar oldu yara icinde kalıyordum tum degerlerim guzel çıkmıştı gebelikte olurmus bazi kişilerde.. ben zeytinyagiyla sifa buldum kasindigi an sürüyorum ve baya faydasini gordum deneyin belkide sizede iyi gelir😍
Sumeyyeipek Canimm ben 32+1 haftaligim el ayak kasintisindan dolayi dun normal kontrole gittim doktoruma sikayetimi soyleyince kan testi yapildi ve karaciger enzimlerim 430 cikti bu alt ast degerleri ve bunjm gibi bircok deger. Beni hemen arastirma hastanesine yonlendirdi inan bana cok korkuyodum bebegime bisey olacak diye simdi hastanedeyim dun saat ogle 4 den beri. Insallah kotu birsey olmaz da bebegime sagsaglim kavusurum. Yani demem o ki hemen doktora git bekletme Rabbim yardimcimiz olsun
SedaMeric emineidris_mt Anladım canım Allah yardimcin olsun bebisini sağ salim kucağına al Inşallah ❤