enfla benim ilk hamileliğim çok da pimpirikli davraniyorum açikcasi. Doktorum ilaci verdiğinde bebeğimin cinsiyetini öğrenmiştik ogün heyecandan ilaç ile ilgili sorularimi soramamiştim. Eve gelince farkettim aradim asistanina sordum. Sabah akşam tok karnina içilecek dedi. Eczacida ilacin üzerine aç karnina yazmişti. Nettede araştirma yaptim biraz. Aç karnina içildiği zaman mide bulantisi yaptiği belirtilmiş. Eşime söyledim bi hafta sonra tekrar doktora gittik. Doktoruma sordum tok karnina iç daha iyi dedi. Tok içiyorum ben hiç yan etkisi olmadi. İsterseniz bi doktorunuzu arayip teyitleşin canim.