Sevgili anneler 25+2 haftalık hamileyim ve yeni değiştirdiğim doktorum sayesinde Tsh ve Anti TP hormonlarımın yüksek olduğunu öğrendim. Şimdiye kadar bununla ilgili hiçbir tedavi uygulanmadı çünkü eski doktorum bunu farketmemiş bile🙁 benim sorum böyle bir sıkıntı yaşayan oldu mu. Bebeğime birşey olur diye çok korkuyorum çünkü zeka gelişimini bile etkiliyormuş bu hormonların yüksekliği