baharayazz Kızlar sleppy aldım 40 adet yenidoğan . Ama miniesi de çok öneriyorlar . Acaba bir pakette ondan Mı alsam diye düşünüyorum . Sizce hangi bez ?
Yasemincifci baharayazz canım beneğin doğunca alırsın cildine göre ben sleppy aldım bi paket başka almadm
2kizannesi- baharayazz şimdilik alma, sleepy iyi olmazsa diğerinden alırsın bulunan bir şey sonuçta her bebeğin cildi bir değil
Elifbekir Ben slepy aldım. Ama bizim.bizim.kiz gelmek istemedigi için denemek nasınasıp olmadı ama slepy herkez tavsiye ediyor canım
Nurbanuu İkisini de önermiyorum. Ben ikisini de denedim hem sızdırma yaptı hem de azıcık ıslaklıkta hemen şişiyor. Ekonomik bir şey istiyorsanız A101’lerde satılan Soffioyu öneririm 👍 Primadan bir farkı yok diyebilirim
Aspenya44 Sleepy iğrenç her çocupun altını açtığımda atlete kadar ıslak hiiç sevmedim. Molfixin üstüne bez tanımam
Yenianne7 baharayazz O senin bebeğine bağlı canım. Bence şimdilik başka alma bebeğin doğunca denersin, pişik, sızdırma vs gözlemlersen denersin tek tek ben öyle yapıcam inşâallah 🌸
baharayazz Yenianne7 sagol Canım öyle yapıcam zaten bilerek bir paket aldım 40 lı . Memnun kalmazsam farklı beze geçicem
Amyleec Ben sleepy merhaba bebek setlerinden 3 tane almıştım bezleri bitirene kadar sinir oldum her sabah çocuğun zibinlari üstü başı ıslak oluyordu çıtçıtlı bodylerinin kenarı her kaka yapısında lekeleniyordu
baharayazz Yasemincifci 1 aldım Canım yenidoğan yazıyordu üstünde 2-5 kg için uyumlu yazıyordu zaten minicik oluyorlar doğduklarında :)