Sefcerr Ben boyattım arkadaşlar 3 aydan snra sıkıntı olmaz dedi doktor ..naturel boya saç rengini hem koyulaştırıyomuş hemde beyazları tam kapatmıyomuş . Kuaförüm asla açıcı kullnmadan çnkü boyanırken koku bile almadım dip boyamı yaptı havadar biyerde yaptırın önerim bu🤗