Ozgle Kızlar alıpta kullanan ve memun olan var mı ?doktor sol tarafına yat dedi ama her yerim uyuşuyor kendimi sağ tarafa yatmış olarak buluyorum .
sedaykn Ozgle Ben kullanıyorum memnunum Babyjem sırt desteği de var. Ama illa soluna yatacaksın diye bir kural yok kasma bu kadar sağ tarafına da yatabilirsin arada bütün doktorlar bunu söylüyor yoksa uyuşur çok kötü. Önemli olan sırt üstü yatmamak
Carlininmelekleri Dun doktora gittim uyuma pozısyonum nasıl olmalı diye sordum doktorum en iyisi sol tarafa uyumak dedi ama sen kendini nasıl rahat hissediyorsan oyle uyu dedi