Meryembzdmr Geciktirmeden doktora git canım Karaciğer enzimlerin yükseliyor olabilir çünkü aynı durumu yaşıyorum şuan 34+1 im 30 haftalıkta başlamıştı benim kaşıntım aynı dediğin gibi ayaklarımın altı,avuç içlerim durmadan kaşınıyordu.Şimdi doktorumun verdiği ilaçı kullanıyorum biraz hafifletiyor ama 37 haftada mecbur doğum yapacağım bunun yüzünden.Sende bir git doktora değerlerine baktır Allah korusun inşaAllah birşey olmaz🙏