Ebrs Allah razı olsun canım yanıma aldığım herşeyi kullandım almayı unuttuğum herhangi birşey yoktu çok şükür çocuk için bir takım hastane çıkışı aldım iki tanede ayrı takım aldım tulumu çorabı eldiveni şapkası önlüğü şeklinde takım yaptım emzik koydum kesinlikle yanınıza alın bence ihtiyacınız olabilir hemşireler vermeyin desede ben verdim çünkü ilk iki gün süt ihtiyacını yeterince karşılayamıyorsun ilk çocuksa acemiliğin oluyor geceleri emzik vererek sakinleştirdim yoksa hemen mama veriyorlardı unutmaki ne kadar çok emzirirsen o kadar çabuk sütün gelir ki çok şükür benim öyle oldu mamaya ihtiyaç duymadık biraz mızırdadı ama olsun şimdi emiyor bir çift patik ve yelek koydum bir tane penye bir tanede örme battaniye koydum bir paket bez ve iki paket ıslak mendil koydumpişik önleyici krem koydum ilk bir hafta bebekler pişik olmaz ama her ihtimale karşı sarı yüz örtüsü aldım zemzem suyu ve hurma koydum kuranımı aldım yanıma kendim içinse bir tane altlı üstlü takım bir tanede sabahlıklı takım aldım depend aldım koydum ama hastanede hastanede verilenleri kullandım depend yeterli olmazdı çünkü evime gelince onu kullanmaya başladım terliğim çorabım bir tane örme yelek koydum çok terliyorsun onun için koltuk altı rolonu aldım havlum ve peçete aldım yanıma hastaneden çıkarken giymek içinde bir çift takım kıyafet aldım