Kevserbtr Kızlar 17.haftamdayım bu sabah yumurtlama akıntısı olur ya hanı böyle uazayan ondan geldi ama benım kanamam var dıye her zaman kahverengi tonunda geldi bu nişan olabılırmı yada nişan bu haftalarda gelirmi
Kevserbtr Hergun hastahenedeyım aslında ama bu dun gece geldi ve doktorum bugun yok acıldekı dr. Sadece ustten vakıp yolluyorlar yanı en azından burdakıler öyle doktorumu aradım ulaşılmıyorda