Cigdem07 Kızlar sabahları özellikle çok midem bulanıyor . Doktor bana zofer diye bir ilaç verdi zor durumda kalmadıgın sürece içme dedi. İlaçta içmek istemiyorum ama böyle de durmak istemiyorum. Allahtan daha hiç çıkarmadım 7.haftadayım. Çubuk kraker fayda bile etmiyo 😩 tavsiye verin banada ☺️ Şimdiden tşkler
tugbamehmetbaki Cigdem07 benimle 6 haftadan 22 haftaya kadar devam etti kullanmadığım ilaç kalmadı Ve ben zofer günde düzenli olarak alıyordum zaman geldi o bile işe yaramadı
EsOncu Bende tam olarak bu durumdayım2 gündür biraz daha iyiyim yemek yiyebiliyorum en azından. Leblebi çubuk naneli sakız vs çok rahatlattı özellikle taze tane salatanda dene
melegiminannesi Bana salatalık iyi gelmisti canım mide bulantın geldiginde bikaç biseye farklı bak bakalım hangisi mide bulantını geciriyorsa ona devam et. Soğuk sütte icebilirsin bende cubuk kraker işe yaramadı. Senin haftalarda kabızlık yasıyırdum aşırı derece duphalac verdi doktorum cok zorda kalmayınca icme dedi ben ilaç kullanmak istemedim hic doğal yollarda cözmeye calıstım sende öylr yao
Cigdem07 melegiminannesi ben çok denedim ama geçmiyo fayda etmiyo soguk süt vs denedim zofer hemen kesiyo ama korkuyorum ilaç sonuçta ama doktorumda zararlı olsa vermez diyorum ne bileyim şaştım kaldım
melegiminannesi Cigdem07 cok icmemeye gayret et ilacı 2 3 günde bir ic o zaman kuzum dişini sık yapacak bisey yok o zaman
Cigdem07 melegiminannesi ilacı bölüp içiyorum tatlım tam olarak içmiyorum evet öyle yapıcam ama dayanamıyorum :( bu 3 ayın sonuna kadar devam eder heralde herkes öyle diyor 7. Haftadan sonra başlarmış zaten mide bulantısı.
Mutlu_E Zahide yetişte görmüştüm bir araştır öyle dene istersen canım, ayvanın üstüne kahve döküp yiyince geçiyormuş.