Goknurunuz hiç korkmayın ben iki hamileliğimde de 4-5 haftalıkken bu durumu yaşadım ve yerleşme kanaması oluyormuş Şükür oğlum sağlıkla dünyaya geldi darısı kızıma
Bu arada o dediğiniz ilacı da kullandım bende baş dönmesi yaptı o ilacın fitili varmış o daha iyiymiş