feyzaa34 beklesinler bakalım alcaklari sonuç yine olcak ben hissediyorum benim çocuğum kız olcak Allah’ın izniyle eşimde çok istiyor kız olmasını ama değişir diye korkuyor bütün masraf boşa gider diyo bide doktor üstüne 24den sonra deyince üstüne tuz biber oldu zerre birşey almıyor artık